Kaniner och karuseller

Det är svårt att hitta tid till bloggen, så idag steg jag upp lite tidigare för att titta igenom bilderna från förra helgen och försöka få upp ett inlägg. Om ni läser det här så lyckades jag.

Det var en spännande och intensiv helg och trots att vi åkte hem utan seger var det fantastiskt att bara ha fått vara där. Jag tyckte det var roligt att få se hur en sådan produktion går till och hur mycket även proffsen får repa för att direktsändningen ska bli som planerat.

Vi hann i alla fall med några attraktioner med Lilla E. Tillsammans med pappa åkte hon Sagoslottet och tillsammans åkte vi en karusell med vikingabåtar samt en båtbana kantad med fina växter och gröna kaniner. Hon hann också med att ramla och slå huvudet i asfalten. Det blev en fruktansvärd bula – jag har aldrig sett något liknande – men tack och lov verkade hon inte tycka att det var lika hemskt som vi gjorde.

Här kommer några bilder från helgen:

Förra veckan började jag jobba på allvar igen. Även det var roligt, spännande och intensivt och det ska nog bli bra även om det känns lite sorgligt att inte längre få vara hemma med Lilla E.

2 reaktioner på ”Kaniner och karuseller

  1. Vad kul att du fortfarande tittar in här ibland :) Ja, det rullar på fint – inte en lugn stund, men det är ju bara som det ska vara. Spännande med ny blogg, den ska jag genast kolla in. Tack detsamma!

Lämna en kommentar